مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

پیدا کردن یک دامپزشک حرفه ای

 

به شخصی که از وضعیت سلامتی حیوانات محافظت می کند، دامپزشک گویند.

دامپزشک، بیماری های حیوانات را تشخیص داده و کنترل می کند. همچنین حیوانات بیمار و آسیب دیده را درمان خواهد کرد. علاوه بر آن به صاحبان و مالکان حیوانات در مورد مراقبت صحیح از آنها توصیه های لازم را ارائه می دهند.

 

دامپزشک چه خدماتی ارائه میدهد؟

- تشخیص مشکلات بهداشتی حیوانات

- ارائه مراقبت های پیشگیرانه برای حفظ سلامت دام ها

- معالجه و بهبود زخم ها و شکستگی ها

- واکسینه کردن حیوانات در برابر بیماریها

- مشاوره به صاحبان حیوانات خانگی در مورد تغذیه، رفتار و تولید مثل آنها

- کشتار و از بین بردن حیوانات در صورت لزوم

- درمان حیواناتی که از عفونت یا بیماری رنج می برند

- انجام و تجویز آزمایش های تشخیصی مانند اشعه ایکس، EKG، سونوگرافی، خون، ادرار و مدفوع

 

در شرایطی که دامپزشک نتواند با بررسی تاریخچه و سابقه حیوان، بیماری را تشخیص دهد می تواند آزمایشات تشخیصی مانند آزمایش خون، تجزیه ادرار و آزمایشات مدفوع را تشخیص دهد. تشخیص دقیق به آزمایش های آزمایشگاهی، رادیوگرافی و تجهیزات ویژه نیاز دارد.

یک دامپزشک در تحقیقات به دنبال راه های بهتر برای پیشگیری و حل مشکلات بهداشتی حیوانات و انسان ها است. بسیاری از مشکلات، مانند سرطان و بیماری های قلبی، با استفاده از حیوانات آزمایشگاهی مورد مطالعه قرار می گیرد. این حیوانات آزمایشگاهی تحت نظارت دامپزشکان با دقت پرورش و نگهداری می شوند.

دامپزشکان نیز در زمینه بهداشت عمومی فعالیت می کنند. آنها به پیشگیری و کنترل بیماری های حیوانات و انسان کمک می کنند و علاوه بر آن به عنوان اپیدمیولوژیست، وضعیت شیوع بیماری های حیوانات و انسان ها مانند بیماری های ناشی از غذا، آنفلوانزا، طاعون، هاری، ایدز و انسفالیت را بررسی می کنند.

 

مهارت های دامپزشکی

مهارت حل مسئله:

به عنوان یک دامپزشک مهم است که مهارت این را داشته باشید که مشکلات حیوانات را در اسرع وقت شناسایی کنید.

 

تفکر انتقادی:

این مهارت در انتخاب روش های درمانی مناسب کمک می کند.

 

مهارت های بین فردی:

این مهارت های بین فردی به دامپزشکان اجازه می دهد تا با صاحبان حیوانات بیمار همکاری کنند تا بهترین مراقبت های ممکن را ارائه دهند.

 

شفقت:

دامپزشکان باید نسبت به حیوانات بیمار و صاحبان آنها نگرانی نشان دهند.

 

مهارت های تحلیلی:

از آنجا که حیوانات نمی توانند علائم خود را بیان کنند، دامپزشکان باید بتوانند تمام اطلاعات موجود را تفسیر کرده و بر اساس آن تفسیر در مورد یک اقدام مناسب تصمیم بگیرند.‌

 

استعداد علمی:

مطالعه و درمان حیوانات یک علم است و به روش ها و مهارت های تحقیق حرفه ای نیاز دارد.

 

همچنین مهارت در برقراری ارتباط و امکانات لازم برای ارتباط با دامپزشکان با تجربه، برای صاحبان حیوانات و دام پروران امری کاملا ضروری و مهم است.

لذا جهت تماس و مشاوره با دامپزشک در اصفهان، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید‌.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 335 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 16:57

فروشگاه های لوازم نگهداری حیوانات

 

به مراکز فروش لوازم حیوانات خانگی پت شاپ گفته می‌شود. همچنین امروزه اکثر پت شاپ ها اقدام به فروش خود حیوانات خانگی می‌ کنند.

در کشور ایران نیز با افزایش علاقه خانواده ها به نگهداری از حیوانات خانگی تعداد بسیاری از این فروشگاه ها راه اندازی شده است.

علاوه بر آن در بعضی از فروشگاه های مدرن، دامپزشک هایی مشغول به کار هستند که صاحبان حیوانات خانگی میتوانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب، شرایط نگهداری و سایر مسائل مربوطه از آن ها مشورت بگیرند.

 

در گذشته پیدا کردن غذای مناسب برای حیوانات بسیار دشوار بود اما امروزه با تاسیس پت شاپ ها کمکی بزرگی به حل این مشکل شده است.

 

در پت شاپ ها چه لوازمی به فروش میرسد؟

در این فروشگاه ها می توانید برای حیوان خانگی مورد نظر خود، مجموعه ای از وسایل مورد نیاز را خریداری نمایید.

حیوانی که سرپرستی آن را به عهده گرفته اید، قبل از هر چیز به غذا احتیاج دارد.

علاوه بر آن لوازم مختلفی همچون؛ قطره و پد ادرار و پوشک مخصوص برای آموزش توالت نیز لازم و ضروری می‌باشد.

همچنین شایان ذکر است که حیوان خانگی خود را نباید با شامپوی خودتان شستشو دهید. چراکه پوست و موی آنها در صورت استفاده از شامپوهای مخصوص مو و بدن انسان، آسیب می بیند. به همین دلیل برای شستن آنها باید از شامپوی مخصوص حیوانات استفاده کنید.

از جمله دیگر لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی؛ بند، ظرف آب و غذا، توالت سگ، بستر گربه، لانه سگ، تخت گربه و سگ و ... در این فروشگاه ها به فروش میرسد.

 

پت شاپ آنلاین یا حضوری؟

بسیاری از پت‌شاپ ‌ها هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت اینترنتی یا آنلاین فعالیت می‌کنند.

 

مزایای پت شاپ آنلاین یا اینترنتی:

- عدم نیاز به مراجعه حضوری

- بالا بودن تنوع محصولات

- امکان مقایسه محصولات و برندهای مختلف

-صرفه جویی در زمان و هزینه

- امکان مقایسه قیمت محصولات

 

معیارهای انتخاب پت شاپ معتبر:

- بررسی درصد رضایت مراجعه کنندگان

- تنوع بالای محصولات و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی

- قیمت مناسب

- کیفیت بالای لوازم و تجهیزات

- راهنمایی مناسب مشتریان

- دارای نماد الکترونیکی و ساماندهی

- مشاوره صحیح و رایگان

 

جهت خرید آنلاین لوازم ضروری برای حیوانات خانگی خود از پت شاپ در اصفهان به لینک زیر مراجعه نمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 230 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 16:48

نقش دامپزشکی در زندگی امروز مردم

 

دامپزشکی به عنوان یکی از عوامل اصلی حفاظت از سرمایه‌های دام کشور، نقش بسیار چشمگیری در رونق اقتصاد جامعه را برعهده دارد.

 

دام به چه معناست؟

در سازمان دامپزشکی واژه‌ی دام به حیوانات اهلی، ماهی، طیور، کرم ابریشم، حیوانات آزمایشگاهی، زنبور عسل و حیوانات باغ وحش گفته می شود.

 

دامپزشکی به چه معناست؟

دامپزشکی دانشی تجربی است که در خصوص شناخت، پیشگیری، ریشه کنی و درمان بیماری های حیوانی می پردازد.

 

منظور از کنترل بهداشتی چه می‌باشد؟

به مجموعه اقداماتی که جهت پیشگیری و مبارزه با امراض دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام انجام می گیرد، کنترل بهداشتی می‌گویند.

 

وظایف سازمان دامپزشکی:

- بررسی بیماریهای دامی

- شناسایی راه های سرایت و انتشار بیماری ها

- تامین بهداشت دام کشور

- شناسایی مناطق و منابع آلوده

- پیشگیری و مبارزه با بیماری های همه گیر

- قرنطینه کردن دام ها

- همکاری با وزارت بهداشت در زمینه مبارزه با بیماریهای مشترک انسان و دام

 

مروری بر خلاصه‌ی تاریخچه دامپزشکی

دانش دامپزشکی از زمانی که بشر به اهلی کردن حیوانات نیازمند شد، اهمیت پیدا کرد.

از نظر بعضی از دانشمندان؛ زمان پیدایش نباتات و حیوانات در زمین، به حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون سال پیش باز می گردد. در نتیجه انسان از اولین روزهای حضورش در زمین با این موجودات سروکار داشته و در قرون مختلف به اهلی کردن آنها پرداخته است.

فریدون نخستین شخصی بود که به اهلی کردن فیل پرداخت و پادزهر مارگزیدگی را ساخت. از همین رو در فرهنگ اوستایی از او به عنوان اولین نفر ی که در پزشکی و دامپزشکی تبحر داشته یاد می شود.

 

اولین مدرک پزشکی مربوط به هزاره سوم قبل از میلاد می باشد که با خط هیروگلیف روی پاپیروس، یکی از مقابر مصری، می باشد که در رابطه با بیماریهای چهارپایان توضیح داده شده.

 

در حدود ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد تشکیلات اداری منظمی در ناحیه های مختلف سومر و عیلام وجود داشته که در آن دامپزشک به عنوان یک شخصیت تخصصی به جراحی حیوانات می پرداخته.

امروزه با توجه به وجود برخی از بیماری های مشترک میان انسان و دام؛ میتوان گفت که دامپزشکی علاوه بر درمان بیماری دام، نقش موثری در بهداشت عمومی جامعه دارد. در نتیجه نبود آن منجر به آسیب سلامت جامعه خواهد شد.

 

در سال ۱۳۰۴ با شایعات طاعون گاوی در ایران تشکیلات دامپزشکی آغاز شد.

سپس در سال ۱۳۱۱ به شکل یک مدرسه دامپزشکی و در سال ۱۳۱۶ به شکل دانشکده دامپزشکی به فعالیت خود ادامه داد.

 

امروزه کلینیک های دامپزشکی پیشرفته و مجهز زیادی در سرتاسر کشور تاسیس شده اند و شما می توانید با خیال راحت حیوانات خانگی خود را برای چکاپ و کنترل به این مراکز ببرید، لذا جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس برگزیده ترین کلینیک دامپزشکی در اصفهان به لینک زیر مراجعه نمایید

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 343 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 15:26

انواع اسپیکر های هوشمند

 

امروزه بلندگو های بلوتوثدار دسته از وسایل هوشمند الکترونیکی می باشند که با توجه به گسترش استفاده از تلفن های همراه و دیگر وسایل الکترونیکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر افراد اسپیکر های بلوتوثدار خود را در جهت شنیدن موزیک های مورد علاقه خود به هنگام کار به کار می برند. درخواست متقاضیان از این دستگاه سبب شده تا این دسته از وسایل الکترونیکی رونق زیادی را پیدا کننددر ادامه با بررسی تعریف دقیقی از آن، کاربرد های آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا مسیر خرید برای شما آسان تر انجام شود. اسپیکر تلفن همراه و یا تبلت به طور معمول از قدرت و کیفیت مناسب و ایده آلی برخوردار نمی باشند. از بهترین جایگزین ها برای این دست بلندگو ها، بلندگو های بلوتوثدار به شما می روند. انواع مدل های مختلفی از بلندگو های بلوتوثدار توسط شرکت های متعددی به بازار عرضه شده اند.‌ بسته به نوع متریال به کار رفته و نوع کاربری  آنها دارای قیمت های متفاوتی می باشند. برخی از این بلندگوها دارای امکاناتی فراتر از وظیفه اصلی خود می باشند ولی برخی دیگر تنها پخش صدا را شامل می شوند.

اسپیکر های بلوتوثدار انواعی از اسپیکر ها می باشند که اندازه هایی کوچک دارند و اغلب با استفاده از باتری فعالیت می کنند و از طریق بلوتوث به تلفن همراه و یا تبلت اتصال پیدا می کنند. در این نوع بلندگو ها دیگر سیم های طویل جایگاهی نخواهند داشت و اتصال تنها با بلوتوث انجام می پذیرد. علاوه بر بلندگو بلوتوثدار، انواع هدفون و هدست ها و ایرفون های کوچک نیز از طریق بلوتوث پخش صدا را انجام می دهند. به همین جهت کاربری بلوتوث، تنها به ارسال فایل محدود نمی شود. بلکه به کمک آن اطلاعات و داده های مرتبط با صدا را نیز می توان انتقال داد.

پیش از خریداری این دسته از محصولات، حتما باید دلیل خرید خود را جویا شوید. همانطور که می دانید کاربرد های اسپیکر معمولی، اسپیکر بلوتوثدار و یا وای فای بسته به شرایط محیط می تواند بسیار متفاوت باشد. گاهی این امکان وجود دارد که حتی اسپیکر های معمولی نیاز شما را از داشتن این نوع وسایل الکترونیکی برطرف سازد و در عین حال کیفیتی بالاتر و هزینه ی معقول تری را داشته باشد.

در انتخاب بلندگو های بلوتوثدار حتما می بایست ابعاد و اندازه های آن ها را مورد بررسی قرار داد. عمر باتری این نوع اسپیکر ها و همچنین وزن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بلندی صدا و پخش آن نیز از جمله مواردی هستند که در خریداری آن ها بسیار موثر می باشند.

باتری این دسته از ابزار ها می تواند تلفن همراه شما و تبلتان را شارژ نماید. طراحی در نظر گرفته شده برای بلندگو های بلوتوثدار به نوعی است که در عین زیبایی ظاهری، از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشند.

 

تنوع اسپیکر های بلوتوثداربه قدری بالاست که در هنگام انتخاب آنها می بایست پیش از هر چیز نوع استفاده ما پررنگ باشد. برای مثال چنانچه نوع کاربری ما تنها پخش موزیک باشد، قطعا نقش قدرت باتری اهمیت زیادی را به دنبال خواهد داشت.

 

پیشنهاد می کنیم به هنگام خرید بلندگو های بلوتوثدار حتما وزن و اندازه آن ها را مورد بررسی قرار دهید. کیفیت صدای آن را نیز مورد تست و آزمایش قرار دهید. عمر و کیفیت باتری داخلی اسپیکر ها، نیز در خرید شما از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه مستحکم، ویژگی ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر ضربات از جمله مواردی هستند که باید در هنگام خرید به آن ها توجه کافی را داشت. تمامی نکاتی که پیشتر گفته شد، تماما بله نوع استفاده شما از این وسیله بر می گردد. به همین جهت نمی توان برای همه آن ها، چندین ویژگی ثابت را نام برد. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از تصمیم گیری نهایی خود در رابطه با خریداری این گونه وسایل نکات مثبت و منفی آن ها را به دقت بررسی نمایید. همچنین می توانید قیمت آن ها را از چندین منبع دریافت نمایید. حتما سعی کنید که از نمایندگی های معتبر هر برند خرید خود را انجام دهید. جهت سهولت در انتخاب شما و آسان سازی مسیر خود می توانید از افراد با تجربه و آگاه در این زمینه کشورم بگیرید تا خرید مطمئن تر و کم چالش تری را داشته باشید

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 18:35

پرکاربرد ترین نوع اسپیکرها

 

طبق آمار های جهانی، پرکاربرد ترین نوع اسپیکرها، بلندگو های سقفی می باشند. این دسته از بلندگو ها، می توانند صدا را بدون این که حتی دیده شوند، به صورت یکنواخت در محیط پخش نمایند. این دسته از اسپیکر ها از تجهیزات پراهمیت صوتی به شمار می روند که در اماکن متفاوتی نظیر مجتمعات اداری و تجاری، کافی شاپ ها، منازل مسکونی، پارک ها، انواع بیمارستان ها، رستوران ها، مدارس و دانشگاه ها، ترمینال و استخر ها مورد استفاده قرار بگیرند. نکته مهم در مورد کاربرد این دسته از بلندگو ها در استخر آن است که می بایست حتما پیش از خرید از وجود قابلیت ضد آبی در آن اطمینان کافی را حاصل نمود. پر اهمیت ترین ویژگی بلندگو های سقفی، اندازه کوچک آن هاست. به طوری که فضای زیادی را در محیط اشغال نمی کند. شما می توانید اسپیکر سقفی خود را بر روی سقف جایگذاری کنید تا از اشغال بی مورد فضا جلوگیری شود. علاوه بر موارد گفته شده، کابل کشی برای این دسته از بلندگو ها بسیار آسان انجام می شود و سبب بهم ریختگی محیط نخواهد شد.

طراحی بلند گو های سقفی ویژه فضای آزاد و باز به صورت سفارشی انجام می شود تا پخش صدا در فضای خارجی پخش شود. تمامی اسپیکر های سقفی ویژه فضای باز جهت مقاومت در برابر دشوار ترین محیط های خارجی مورد تست و آزمایش قرار گرفته اند. تمامی این آزمایش ها جهت اطمینان کاربران از پخش صدای فوق العاده در فضای آزاد صورت می گیرند.

عمق بلندگو های سقفی عنصری حیاتی جهت نصب و راه اندازی آن در سقف و یا دیوار محسوب می شود. البته طیف گسترده ای از اسپیکر ها متناسب با شرایط مختلف محیطی به کاربران ارائه می شود. انواع بلند گو های سقفی باریک به طور معمول از مدل های استاندارد عمقی با یک میزان کیفیت هزینه بالا تری را در بر می گیرند. دلیل این افزایش قیمت، گران تر بودن قطعات جهت ایجاد صدای عالی از طریق فرم باریک می باشد.

تمامی بلندگو های سقفی با توری سفید به متقاضیان عرضه می گردند. شما می توانید مطابق سلیقه خود و یا بسته به فضای محیط اطراف، رنگ آمیزی نمود. نکته مهم آن است که جهت رنگ آمیزی این دسته از بلندگوها، رنگ های ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرند و نمی توان از هر نوع رنگی استفاده نمود.

بلندگو های سقفی عمدتا در دو نوع گرد و مربع شکل به بازار عرضه می گردند. البته معمولا نوع گرد آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته هیچ گونه تفاوت صدایی را نمی توانید مابین شما گرد و مربعی شکل اسپیکر های سقفی پیدا کنید. با این حال، انتخاب هر نوع از آن ها انتخابی سلیقه ای است.

به طور معمولا جنس بدنه انواع بلند گو های سقفی از نوع پلاستیک ABS می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. البته که در ساخت بدنه انواع بلند گو های سقفی که خاصیت ضد حریق دارند، فلز به کار گرفته شده است.

نوع ضد آب این دسته از اسپیکر ها، معمولا دارای بدنه ای از جنس ABS می باشد و توری به کار رفته در آنها از جنس آلومینیوم است.

در پاسخ به این سوال که چه تعداد بلندگو سقفی برای یک اتاق مناسب است، باید پاسخ داد که کاملا به متراژ و ابعاد اتاق شما بستگی دارد. نکته مهم آن است که ثبات صدا در این موقعیت نقش بسیار پررنگی را ایفا می نماید. پیشنهاد می کنیم جهت افزایش صدای محیط، میزان صدای بلندگو را افزایش ندهید. با این کار، افرادی که در فاصله کمتری نسبت به بلندگو مستقرند، ممکن است احساس خوبی نداشته باشند. جهت رفع این مشکل، می توانید تعداد بلندگو ها را افزایش دهید. به صورتی که در فواصل یکسانی از هم قرار بگیرند. این کار باعث می شود تا صدا به طور یکنواخت تر و منظم تری شنیده شود.

پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدام برای خریداری این محصول، ابتدا نکات مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید. نوع استفاده خود را مشخص کنید و متناسب با آن اسپیکر سقفی خود را انتخاب نمایید. برای اطمینان از قیمت مناسب آنها، می توانید از چندین منبع و سایت پرس و جو کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.همچنین می توانید در این مسیر از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 17:31

سیستم های صوتی جدید

 

چنانچه در پی سیستم های صوتی در فضایی مطابق با نظر خود هستید، آمپلیفایر های لمسی در انواع وسایل و تجهیزات صوتی حتما می توانند شما را یاری نماید. اکثرا این نام در زمینه تجهیزات الکترونیکی صوتی ماشین ها به کار گرفته می شود. در انواع سیستم های صوتی، تجهیزات متفاوتی جهت راه اندازی مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از آنها نقش به خصوصی برای تولید و پخش صدا دارند. از بخش های مختلف آمپلی فایر، آمپ و یا تقویت کننده را می توان نام برد که این قطعه، کیفیت صدای خروجی سیستم را در سطح بالایی نگه می‌دارد و یا آن را تقویت مینماید. تقویت کننده ها وسایل الکترونیکی به شمار می روند که سبب افزایش قدرت سیگنال می شوند و یا در حقیقت گستردگی دامنه سیگنال را باعث می شوند. این مورد باعث می شود تا صدای خروجی در مقایسه با صدای ورودی قوی تر عمل کند. نکته ای که حائز اهمیت است، آن است که توان تقویت آمپ ها در اندازه های متفاوتی می تواند باشد. به طور کلی جهت تقسیم بندی انواع آمپلی‌فایر ها میزان تقویت کنندگی آن ها معیار اصلی می باشد. در سیستم های صوتی ساندبار و یا سینمای خانگی، این دسته از محصولات به صورت داخلی تعبیه شده اند. این در حالی است که در دیگر وسایل نظیر باند های سقفی و ضبط های خودرو از قطعات مجزا و جداگانه محسوب می شود. به عبارتی پخش صدا، بدون وجود این دستگاه امکان ندارد.

بسیاری از دستگاه های صوتی بدون نیاز به آمپلی‌فایر نمی توانند صدای واضح و بدون نویزی را پخش نمایند. آن دسته از سیستم های صوتی که این امکان را دارند، حتما آمپلی‌فایر در بخش درونی تعبیه شده است. بنابراین خریداری آمپلی‌فایر جهت راه اندازی سیستم های صوتی بسیار پر اهمیت می باشد. صدای پخش شده توسط این قطعه از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار است، ماندگاری صدای آن به نسبت زیاد است و افت صدا در آن اتفاق نمی‌افتد.

پیشتر به این نکته اشاره شد که میزان تقویت در انواع سیستم ها، با هم متفاوت می باشد. برای نمونه، آمپلی‌فایر مورد استفاده در ماشین با نوعی که در ادارات و یا منازل مسکونی به کار گرفته می شود، دارای تفاوت هایی است. هرچه وسعت محیط مد نظر افزایش پیدا کند، میزان تقویت نیز به طبع آن رشد می نماید. در نتیجه آن آمپلی‌فایر قوی تر عمل می کند. به همین جهت از پراهمیت ترین عوامل انتخاب آمپلی‌فایر متراژ محیط مورد نظر شما به شمار می رود.

آمپلی‌فایر لمسی برای موقعیت هایی نظیر فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و فروشگاه ها به کار گرفته می شود. چرا که چنین فضا هایی که از متراژ بالایی برخوردارند، میزان تقویت صدا می بایست حتما به صورتی باشد که صدا در هر بخشی از فضا به صورت واضح و شفاف به گوش برسد. چنانچه انتخاب خوبی در خرید آمپلی‌فایر نداشته باشید، کیفیت صدا به میزان زیادی کاهش می یابد. حتی افزایش صدا نیز سبب می شود تا صدا در فضا به خوبی شنیده نشود و افراد نزدیک به این دستگاه ها موقعیت مناسبی نداشته باشند.

انتخاب آمپلی‌فایر مناسب علاوه بر افزایش کیفیت صدا، می تواند سبب افزایش ماندگاری و طول عمر سیستم های صوتی بلندگوی سقفی شود. چنانچه امپلی فایر مناسبی را خریداری نکرده باشید، مجبور می شوید که صدای آن ها را افزایش دهید. این مورد سبب می شود تا در دراز مدت بلندگوی شما آسیب ببیند. به همین جهت است که انتخاب این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است و می بایست حتما با افراد آگاه در این زمینه مشورت بگیرید و با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید و در نهایت با توجه به بودجه خود، بهترین نوع سیستم صوتی را تهیه نمایید.

پهنای باند، نویز و یا مقدار اطلاعات اضافی، حداکثر نرخ تغییر خروجی، نسبت مابین بزرگی سیگنال های ورودی و خروجی، پایداری، میزان درجه تناسب بین سیگنال های ورودی و یا خروجی، راندمان و یا نسبت بین توان مصرفی و توان خروجی و محدوده دینامیکی خروجی از جمله مواردی هستند که حتما می بایست در انتخاب و خرید آمپلی‌فایر ها در نظر گرفته شوند. علاوه بر این مواردی که اشاره شد، آمپلی‌فایر ها دارای قابلیت های دیگری نظیر پایداری کیفیت صدا، تعداد ورودی و خروجی،  پخش مدیا و پخش صدا به صورت زون بندی می باشند که می بایست در تهیه آن ها در نظر گرفته شوند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 17:15

ایجاد امنیت در درب های ساختمانی

با گسترش علم و دانش و پیشرفت بی وقفه تکنولوژی، تعداد انواع ابزار های امنیتی افزایش می یابد و تجهیزات نوین و جدیدی جهت بهبود امنیت اماکن به متقاضیان ارائه می شود. از جمله این ابزارآلات می توان به قفل دیجیتال اشاره نمود که دارای کاربرد های بسیاری است که شما می توانید جهت بهبود امنیت از آن ها استفاده نمایید. در این مقاله سعی کردیم تا با تعریف درستی از قفل های دیجیتال و کاربرد های آن ها مسیر خرید شما را آسان تر نماییم.

قفل دیجیتال از انواع ابزار هایی می باشد که اخیرا در درب ساختمان ها بسیار پرکاربرد شده است. استفاده از این نوع ابزار می تواند امنیتی چندین برابر را برای شما رقم بزند. جهت بازگشایی قفل دیجیتال هیچ گونه نیازی به کلید نمی باشد و با روش های مختلف می تواند بازگشایی شود. در بازار این دسته از قفل ها را به نام های قفل هوشمند و یا قفل الکترونیکی می شناسند‌. کاربران می توانند با اثر انگشت و یا انواع رمز های دیجیتالی قفل های دیجیتال را باز نمایند. با استفاده از این نوع قفل ها دیگر نگرانی از جهت فراموشی رمز و یا گم شدن کلید ها نخواهید داشت.

قفل های دیجیتال ویژگی های پرکاربردی دارند که از انواع آن  می توان به کنترل از راه دور آن ها اشاره نمود. این امکان سبب می شود تا میزان سرقت ها به پایین ترین حد خود برسد. بدین صورت که کاربران بدون وجود هیچ گونه حضور فیزیکی،انواع رفت و آمد های شکل گرفته در محل مد نظر را مورد بررسی قرار می دهند. در مواقعی که فرد ناشناسی وارد مکان مد نظر شما شد، می توانید آن را به طور کامل تحت کنترل خود درآورید.

تنوع این دسته از قفل ها به قدری زیاد می باشد، که می توانید آن را با فضای داخلی مکان مد نظر خود تطبیق دهید. شرکت های سازنده قفل های دیجیتال طراحی های مختلفی را برای آن ها در نظر می گیرند که با سلیقه تمامی مشتریان مطابقت داشته باشد و به همین جهت رضایت هرچه تمام تر آن ها را جلب نماید. از دلایلی که سبب شد این نوع قفل ها مورد استقبال اکثریت متقاضیان قرار بگیرند، نوع متفاوت طراحی آن ها نسبت به قفل های مکانیکی و سنتی می باشد.

قفل های دیجیتال همانند سایر محصولات ارائه شده در بازار می توانند قیمت های متفاوتی را داشته باشند. نوع کاربرد، سطح کیفیت و برند آن ها در تعیین قیمت این دسته از قفل ها بسیار موثر می باشد. انواع مختلفی از این محصول اعم از خارجی و ایرانی در بازار موجود می باشد که هر مدل از آن ها دارای قیمت ویژه خود خواهد بود.

نمونه خارجی این قفل ها، دارای کیفیت بالاتری نسبت به نوع ایرانی آن می باشند که در نتیجه این موضوع، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته این تفاوت قیمت می تواند به دلیل نوسانات قیمت ارز باشد. البته کیفیت برخی از نمونه های ایرانی این محصولات، با نوع خارجی آن ها تفاوت زیادی ندارند. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از تصمیم گیری نهایی تان در مورد خرید این دسته از قفل ها، حتما نوع کاربرد آن را مشخص نمایید. قیمت واحدی را برای قفل های دیجیتال نمی توان تعیین نمود. هزینه های آن ها با توجه به قابلیت های ویژه قفل ها و نوع الگوریتم امنیتی مورد استفاده آنها تغییر خواهد کرد. حتما تمامی نکات مثبت و منفی مربوط به قفل های دیجیتال را بررسی کنید و از چندین منبع قیمت های تعیین شده را پس و جو نمایید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید. در مسیر خرید می توانید از افرادی که در این زمینه تجربه دارند، نیز مشورت بگیرید.

از نکات مهم خرید این نوع محصولات میتوان به انتخاب مرکزی معتبر اشاره نمود. هنگامی که  این دسته از محصولات را از نمایندگی های معتبر و مجاز خریداری شوند، برای کاربران اطمینانی مبنی بر اصالت کالا و سطح بالای کیفیت آن خواهد داشت. همچنین می‌توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی در این محصولات از گارانتی نمایندگی های معتبر و خدمات پس از فروش آن ها بهره مند شوید.

چنانچه نوع قفل دیجیتال شما از نوع خارجی باشد، حتما دقت نمایید که آن را از نمایندگی رسمی مستقر در ایران تهیه نمایید تا اطمینان اصالت کالا برای شما حاصل گردد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 17:09

 جایگزین مناسب قفل های مکانیکی چیست؟

 

دستگیره دیجیتال یا الکترونیکی جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قفل های مکانیکی و قدیمی و همچنین دسته کلید های پرحجم محسوب می شود. این دستگاه می تواند از راه دور نیز باز و یا بسته شدن درب منزل را هدایت کند. از این نوع دستگیره ها، در گذشته جهت باز و بسته نمودن درب اتومبیل مورد استفاده قرار می گرفت. درصورتی که اخیرا از این نوع تکنولوژی جهت افزایش امنیت و آسایش هر چه بیشتر کاربران در اماکن مسکونی و تجاری به کار گرفته می شود. همه قفل های درب زبانه هایی دارند که برای قفل کردن درب طراحی شده اند و اتصال امنی میان درب و چارچوب آن برقرار می سازد. زبانه قفل ها، با چرخش کلید و دستگیره در چارچوب درب سبب باز و بسته شدن آن می گردد. این دستورالعمل در دستگیره های دیجیتالی نیز کاربرد دارد. تنها تفاوتی در میان آن ها وجود دارد، آن است که حرکت زبانه در این نوع دستگیره ها، دیجیتالی و با شناسایی کارت، رمز و اثر انگشتان انجام می شود‌.

هر کدام از دستور العمل های مربوط به باز و بسته کردن قفل ها، معایب و مزایای ویژه خود را دارد. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. همانطور که می دانید، در گذشته در قفل های مکانیکی و قدیمی جهت باز و بسته شدن درب از کلید های مکانیکی استفاده می کردند. این نوع از قفل ها، مشکلاتی زیادی را به همراه داشتند. از جمله این موارد می توان به هزینه های بالای ناشی از معیوب شدن انواع کلید ها، حمل و نقل پر دردسر و احتمال گم شدن و امنیت پایین آنها اشاره نمود. با استفاده از کارت، اثر انگشتان و رمز در دستگیره های دیجیتالی می توان تمامی مشکلاتی را که پیش تر به آنها اشاره کردیم، را برطرف سازیم. البته که این ویژگی های دسترسی به آسان توسط کاربران می توانند تغییر پیدا نمایند‌. این در حالی است که برای تولید و ایجاد تغییراتی در کلید های مکانیکی و سنتی می بایست هزینه های بسیار بالایی را بپردازید و حتما متخصصان مربوطه این کار را انجام دهند.

در بیشتر درب ها، می توان به صورت تلفیقی از دستگیره دیجیتال و قفل مکانیکی استفاده نمود. قفل دیجیتال بدون دستگیره می تواند در نصب همزمان به قفل مکانیکی، امنیت درب خروجی را تا میزان زیادی افزایش دهد. نکته مورد اهمیت آن است که چنانچه قفل های مکانیکی و سنتی مورد استفاده قرار بگیرند، حتما مشکلاتی که در بالا به آنها پرداختیم، برای درب خروجی می تواند اتفاق بیفتد.

در اتومبیل ها می توانیم از یک فاصله محدود درب را باز و بسته کنیم. دستگیره های دیجیتال این فرایند را به صورت بهتری انجام می دهند. بیشتر مدل های دستگیره های دیجیتالی را می توانید توسط سیستم های بلوتوث و وای فای از مسافت دور مدیریت و کنترل نمایید. این ویژگی سبب می شود تا کاربران در هر بخشی که قرار داشته باشند، بتوانند درب را باز و یا بسته کنند. این پروسه، توسط انواع نرم افزار های هوشمند که به دستگیره های دیجیتالی ارتباط دارند، در تلفن های همراه صورت می گیرد.

عملکرد مهم هر نوع قفل آن است که به طور کامل امنیت درب ورودی منازل را مهیا سازد. این نکته جزو اولین نکاتی است که پیشنهاد می کنیم حتما در انتخاب دستگیره دیجیتال مد نظر داشته باشید. دسترسی امن این دسته از قفل ها، سبب می شود تا تنها گروه ویژه ای از افراد اجازه ورود به محل مد نظر را داشته باشند. استفاده از دستگیره های دیجیتال برای اتاق هایی که می بایست از امنیت بالایی برخوردار باشند و یا کارخانه های گسترده بسیار پیشنهاد می شود. بدنه دستگیره دیجیتال دارای الیاژ های مستحکمی است که مقاومت آن را در برابر آسیب های احتمالی و شکسته شدن به میزان زیادی افزایش می دهد. قفل ها دارای آلارم های ویژه ای می باشند که به هنگام تهدیدات امنیتی کاربران خود را آگاه می سازند. جذاب ترین ویژگی امنیتی دستگیره های هوشمند، مدیریت و کنترل آن ها از مسافت طولانی می باشد. صاحبان کسب و کار های گسترده می توانند بدون حضور در محل کار خود، از ورود و خروج کارمندان اطلاعات کافی را کسب نمایند.

شرکت های زیادی این دسته از دستگیره ها را به بازار عرضه نموده اند. پیشنهاد می کنیم پیش از آن که جهت خریداری این محصول اقدام کنید، حتما از مشاوران خبره و آگاه در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 303 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 15:49

مزیت استفاده از لوازم هوشمند

 

در چند دهه اخیر شاهد رشد و پیشرفت علم و دانش در گستره وسیعی از زمینه ها بوده ایم. تمامی تکنولوژی ها جهت رفاه حال کاربران به کار گرفته می شوند. دسترسی راحت و الکترونیکی به انواع وسایل، زندگی بسیاری از افراد را تحت الشعاع قرار داده است. به اطراف خود نگاهی بیندازید. می توانید تعداد وسایل برقی خود را بررسی کنید. پرده برقی از جمله وسایلی به شمار می رود که امروزه در هتل ها و انواع مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله سعی کردیم تا با بررسی نکات مثبت و منفی این دسته از محصولات و کاربرد های آن ها، مسیر خرید شما را اسان نماییم. حتما برایتان پیش آمده که هنگام باز و یا بسته کردن پرده منزلتان با مشکل مواجه شوید. انواع شرکت های مختلف جهت رفع این مشکل، پرده برقی را تهیه نموده و به بازار عرضه کرده اند. این دسته از پرده ها، با کمک ریل و‌ موتور کار می کنند که باعث می شود نصب و استفاده از آن ها، نسبت به حالت دستی پرده ها آسان تر صورت بگیرد. برای نصب این نوع پرده ها موتور و ریل کافی است. علاقه مندان می توانند با نصب پرده های خود به آن ها، مقدارشان را با استفاده از کنترل هایی که در نظر گرفته شده است، تنظیم نمایند.

کارکرد پرده های برقی، با استفاده از برق می باشد. به صورتی که ریل و موتور هایی که به پرده متصل هستند، می توانند از طریق کنترل از راه دور تنظیم شوند. نکته مهم آن است که این نوع پرده ها، قابلیت اتصال به وای فای را ندارند. انواع فروشگاه های عمومی، رستوران ها، منازل مسکونی و محل کار از جمله مواردی هستند که پرده برقی کاربرد بالایی دارد‌. پر اهمیت ترین ویژگی این محصول که باعث شده در این مکان ها بسیار پر استفاده باشد، استفاده آسان از آن تلقی می شود. کاربران می توانند از فاصله دور و بدون هیچ‌گونه مشکلی، طول پرده را تنظیم کنند. مکان هایی که دارای پنجره هایی با وسعت زیاد هستند، نیز از جمله مواردی اند که پرده های برقی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که تنظیم کردن پرده این نوع پنجره ها سخت و طاقت فرساست، پرده های برقی می توانند جایگزین مناسبی برای این موارد به شمار روند.

انواع پرده های برقی مختلفی در بازار موجود می باشد که دارای طراحی های متنوعی نیز هستند. سایبانی، کرکره ای و کنار جمع شونده از انواع پرده های برقی می باشند.

از جمله مزایای استفاده از این دسته از محصولات، دسترسی آسان و کنترل و تنظیم آن از راه دور به شمار می روند. همچنین شما می توانید بعد از قطعی نیز، پرده های برقی خود را جا به جا نمایید. از آنجایی که موتور بسیاری از وسایل برقی اندازه بزرگی دارد، کوچک بودن موتور پرده های برقی از جمله ویژگی ها مثبت آن محسوب می شود. چرا که حمل و نقل آن بسیار ساده تر و آسان تر انجام می پذیرد. کاربران می توانند این دسته از پرده ها را در هر نقطه خانه خود به آسانی نصب نمایند. ریل پرده های برقی دارای ظرفیت بالایی در تحمل وزن سنگین دستگاه ها می باشند. کاربران می توانند با خیال آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی از بابت شکستگی آنها، پرده های سنگین وزن خود را به ریل متصل نمایند. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از نصب پرده های برقی خود بر روی ریل،نوع پرده را با ریل هماهنگ نمایید.

پیشتر به مزایای استفاده از پرده های برقی پرداختیم. اما بدیهی است که هر محصولی علاوه بر خدمات ارزشمندی که به کاربران ارائه می کند، دارای معایبی نیز باشد. برجسته ترین ایرادی که می توان به ساختار پرده های برقی گرفت، قیمت بالای موتور آن می باشد. چرا که موتور های این دستگاه ها دارای سنسور هستند که معمولا هزینه بالایی را در بر می گیرند.

پیشنهاد می کنیم حتما پیش از اقدام به خریداری پرده برقی، انواع مختلف آن را بررسی نمایید. همچنین می توانید با افرادی که در این زمینه دارای تجربه بالاتری می باشد، مشورت بگیرید. حتما نوع پنجره خود را به فروشندگان و یا مشاوران خرید توضیح دهید تا مناسب ترین پرده برقی را خریداری نمایید. چنانچه در خانه به دنبال آسانی کار خود هستید، این دسته از پرده ها حتما می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 14:49

نحوه مدرنیزه کردن منازل

 

امروزه ما در جهانی زندگی می کنیم که فناوری های نوین و تکنولوژی دارای جایگاه ویژه و ثابتی می باشد. به طور معمول همه مردم در زندگی روزمره خود از هوشمند سازی استفاده می کنند. انواع درب های اتوماتیک پارکینگ ها، تایمر اجاق گاز، کنترل ها و تلفن های همراه از جمله امکاناتی هستند که در بر اساس تکنولوژی های نوین به بازار عرضه می گردند. خانه هوشمند نیز در دسته مواردی است که در ساخت و تهیه آن از روش های مختلف نوین بهره گرفته شده است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی اجزای سازنده و کاربرد های آن به طور مفصل بپردازیم.

خانه هوشمند، خانه و یا ساختمان نوین و مدرنی می باشد که تمامی اجزا و وسایل برقی آن توسط سیستمی یکپارچه متصل هستند و به درستی در کنار یکدیگر فعالیت دارند. در این دسته از خانه ها، شما این امکان را دارید که هر نوع وسیله برقی را از هر نقطه خانه به آسانی تحت کنترل خود درآورید. همچنین نکنه جالب آن است که می توانید برای انواع قسمت های خانه، برنامه هایی از پیش مشخص شده تعیین نمایید. این ویژگی سبب می شود، حتی هنگامی که در خانه خود مقرر نیستید، به بخش های مختلف آن دسترسی و نظارت لازم را داشته باشید. فرایند هوشمند سازی انواع ساختمان ها، مجموعه ی هوشمندی می باشد که هم کنترل پذیر است و هم می تواند تا میزان زیادی عادات شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و با آن نیز مطابقت داشته باشد.

جهت اینکه تمامی خدمات خانه های هوشمند به درستی و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شوند، لازم است که تمامی قسمت های مختلف آن در کنار یکدیگر قرار گیرند تا مجموعه ی هوشمندی شکل بگیرد. همه این بخش ها بهم اتصال دارند. کنترل کننده مرکزی، پروتکل های ارتباطی، رابط های کاربری، عملگر ها و سنسور ها، بخش های مختلف خانه هوشمند را تشکیل می دهند. در ادامه به بررسی مختصری از آنها می پردازیم.

کنترل کننده های مرکزی، به عنوان قلب خانه هوشمند فعالیت دارند. به طوری که تمامی اجزای خانه هوشمند به واسطه کنترل کننده های مرکزی به یکدیگر مربوط می شوند. این دستگاه، اطلاعات لازم را از انواع دستگاه های مستقر در خانه دریافت می کند و همه موارد خانه را تحت کنترل خود در می آورد.

از آنجایی که بخش های مختلف خانه می بایست بتوانند به آسانی با یکدیگر و همچنین با کنترل کننده مرکزی ارتباط داشته باشند، حتما می بایست راه ارتباطی مشخصی تعیین شود. پروتکل های ارتباطی، مسیر هایی استاندارد هستند که برای تمامی بخش های خانه های هوشمند قابل قبول می باشند. این مورد باعث می شود تا اطلاعات را مابین خود جا به جا نمایند.

انواع رابط های کاربری این دسته از خانه ها، ابزارآلاتی هستند که کاربران خانه های هوشمند با استفاده از آن ها امکان برقراری ارتباط با خانه را پیدا می کنند. ریموت های خانه، صفحات لمسی، کلید های هوشمند و یا گوشی های تلفن همراه و تبلت را شامل می شوند. شما با استفاده از این دسته از ابزار ها می توانید به سادگی هر چه تمام، تمامی بخش های خانه را تحت کنترل خود قرار دهید و به آن ها فرمان دهید. همچنین می توانید در صورت تمایل برنامه ریزی های آسان تری را در آنها جای دهید.

وضعیت نور، دما، وجود دود و یا رطوبت در خانه از جمله مواردی هستند که توسط سنسور ها گزارش می شوند. این گزارش ها به بخش کنترل کننده مرکزی خانه فرستاده می شود و با کمک پروتکل های ارتباطی می تواند سناریو های از پیش تعیین را به اجرا درآورند. برای مثال، هنگامی که دما به میزان مشخصی برسد، سیستم سرمایشی خانه به صورت خودکار شروع به فعالیت می کند.

رله ها، دیمر ها شامل فرمان های برنامه نویسی می باشند که در کنار ترموستات، قفل های بی سیم، موتور پرده برقی، برد الکترونیکی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، شیر برقی و انواع سیستم های صوتی و تصویری، فرمان های دریافت شده توسط مغز خانه هوشمند را به اجرا در می آورند. به عبارتی عملگر ها، حرکت دهنده هایی می باشند که دستورات را اجرایی می کنند.

از مزیت های خانه های هوشمند می توان به تامین امنیت بیشتر خانه، بهینه سازی مصرف زمان و انرژی، تحت کنترل قرار گرفتن تمامی وسایل خانه و همچنین کنترلی شدن تجهیزات منزل و لوکس کردن قابلیت های آن اشاره نمود. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 14:40

جدیدترین کلید های موجود در بازار

 

بدیهی است که روشنایی جزو حیاتی ترین احتیاجات بشر می باشد که زندگی تمامی افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته است. به همین جهت نور و روشنایی از الزامات پایه ای افراد محسوب می شود. افراد، زمان زیادی از زندگی روزمره خود را در منازل و ادارات خود می گذرانند. وجود نور و روشنایی در این مکان ها می تواند روحیه ای شاد را به به افراد القا نماید. از پر اهمیت ترین بخش های موجود در خانه، کلید های برق می باشند که بیشتر جهت روشنایی استفاده می شوند. اخیرا نوع دیگری از کلید های لمسی با عنوان کلید لمسی هوشمند، به بازار عرضه شده است که نسبت به کلید های لمسی قدیم، از کاربرد و ظاهر بهتری برخوردار می باشند. در این مقاله سعی کردیم تا با بررسی نکات مثبت و منفی این دسته از کلید های لمسی شما را در شناخت و خرید آن ها یاری نماییم.

کلید های لمسی هوشمند، نوع جدیدی از کلید های برق می باشند که هدف از ساخت آن ها کاربری ساده و راحت، زیباسازی و همچنین افزایش انواع قابلیت ها می باشد.

این دسته از کلید های برق با لمس انگشتان فعالیت می کنند و دیگر احتیاجی نیست به آن ها فشاری وارد شود. این دسته از کلید های برق با توجه به ظاهر زیبا و تنوعی که دارند، می توانند به راحتی با فضای داخلی منزل مطابقت پیدا کنند. این نوع کلید ها، دارای طول عمر بسیار بیشتری نسبت به کلید های سنتی هستند. کنترل فضای سرمایشی و گرمایشی، کنترل میزان روشنایی ساختمان، افزایش ایمنی، عدم برق گرفتگی به هنگام استفاده، کاهش تعداد انواع کلید های روشنایی و همچنین متراژ سیم کشی، مدیریت و کنترل مصرف انرژی، تعریف انواع سناریو های مختلف امنیتی، سهولت نصب و امکان جا به جایی به سادگی،  منازل از جمله مواردی است که کلید های لمسی می توانند به کاربران خود ارائه دهند.

کلید های لمسی علاوه بر مزایایی که دارند، دارای معایب و ایراداتی نیز می باشند. این دسته از محصولات، دارای قیمت بالایی نسبت به کلید های مکانیکی معمولی موجود در بازار می باشند. همچنین در نسل های قدیم تر، به زیر ساخت های ویژه ای نیازمند هستند. البته این نیاز در نسل های جدید به طور کامل رفع شده است.

کلید لمسی هوشمند برق به جهت کاربرد های فراوانی که دارد، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. روشنایی ریسه نور مخفی، هالوژن ها، انواع نور های دکوراتیو، روستایی لوستر ها و همچنین دیوارکوب ها از جمله کاربرد های کلید های لمسی هوشمند محسوب می شوند. علاوه بر این موارد، این دسته از کلید ها می توانند پرده ها را باز و یا بسته نمایند و شدت نور را مطابق با میل خود کاهش و یا افزایش دهند.

کلید های لمسی از لحاظ تکنولوژی لمس به سه نوع خازنی، مقاومتی و پیرو الکتریک‌ تقسیم بندی می شوند. تفاوتی که میان این سه گونه وجود دارد، در ساختار فنی و مداری آنها قابل بررسی می باشد.

همچنین کلید های لمسی از لحاظ کارایی نیز به دو دسته هوشمند و یا غیر هوشمند نیز تقسیم بندی می شوند.

به هنگام خریداری کلید های لمسی می بایست به نکات مهمی توجه نمایید. هوشمند یا غیر هوشمند بودن کلید های لمسی، تعداد سر خط روشنایی کلید ها و ضمانت محصولات و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هستند که حتما می بایست به آن ها توجه نمایید. چنانچه تمایل دارید منزل خود را هوشمند سازی نمایید و میزان روشنایی منزلتان را در هر نقطه ای خانه تحت کنترل و مدیریت داشته باشید، پیشنهاد ما برای شما کلید های لمسی هوشمند می باشند. انواع کلید های لمسی دارای تنوع بالایی در تعداد سر خط روشنایی و یا همان پل می باشند. این نوع کلید ها می توانند از یک پل تا ۱۰پل نیز داشته باشند.

با استفاده از کلید های لمسی هوشمند، می توانید علاوه بر افزایش زیبایی محیط منزل خود، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار داشته باشید. در این صورت مصرف انرژی و برق خانه شما، به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن کنترل و مدیریت خواهد شد. نکته پراهمیت آن است که استفاده از انواع سیستم های هوشمند، اتلاف سرمایه نمی باشد. بلکه راه حلی جهت سرمایه گذاری برای امنیت و آرامش کاربران محسوب می شود

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 13:57

کلیدهای جدید هوشمند

 

بدیهی است که تامین روشنایی در فضای شب و محیط های تاریک، از جمله احتیاجات ضروری انسان به شمار می رود. این مورد سبب شد تا انسان به دنبال راه حلی جهت رفع تاریکی باشد و در این زمینه نیز پژوهش های بسیاری انجام گرفت. بر اثر گذشت زمان، تامین روشنایی جهت یافتن محل زندگی ارتقا پیدا کرد و در نهایت، لامپ، کلید های برق در خانه و سیستم های برق کشی مورد استفاده قرار گرفت. از آنجایی که علم به صورت گسترده و سریع در حال پیشرفت می باشد، امروزه کلید های لمسی جایگزین مناسبی برای کلید های برق سنتی به شمار می روند. کلید های لمسی دارای کاربرد و طراحی زیبایی می باشند که با لمس انگشتان دست فعالیت می کنند. نکته مهم آن است که عمر و کارایی بیشتری نسبت به کلیت های برق سنتی دارند. چرا که جریان ثابتی از آن ها عبور می کند. به همین جهت دارای قدرت تفکیک نسبتا بالایی نیز می باشد. همچنین در تکنولوژی ساخت و تهیه آن از تجهیزات و قطعات مکانیکی بهره گرفته شده است.

انواع کلید های لمسی شامل دارای سه نوع می باشند. کلید های لمسی مقاومتی، کلید های لمسی خازنی و کلید های لمسی پیرو الکتریک‌.

کلید و پریز لمسی به آسانی می توانند جایگزین مناسبی برای کلید و پریز های سابق شما باشند. به دلیل اینکه از تنوع بسیاری در طراحی ظاهری خود دارند، باعث می شوند تا به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی برقرار نمایند. این دسته از کلید ها اضافه بر ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی که در ساختارشان به کار گرفته شده است، می توانند سطح کیفیت زندگی شما را نیز تحت تأثیر قرار دهند. بر اساس همین موضوع، تعویض کلید و پریز قدیمی منزلتان، از جمله گام های اولیه در جهت داشتن خانه و یا اداره ای هوشمند محسوب می شود.

نکته قابل توجه آن است که بعضی از کلید های لمسی، غیر هوشمند می باشد و شما تنها با لمس انگشتان می توانید برق منزلتان را خاموش و یا روشن نمایید. این در حالی است که کلید های هوشمند می توانند از راه دور نیز از طریق ریموت و یا اپلیکیشن موجود در موبایل و یا کامپیوتر تمامی بخش های خانه را کنترل نمایند. نکته بسیار پراهمیت آن است که از طریق اپلیکیشن می توان در هر نقطه ای از دنیا این ارتباط را برقرار نمود. طراحی کلید های لمسی به گونه ای بوده است که مقاومت بالایی در برابر روشن شدن همه برق ها داشته باشند. دقت داشته باشید که در محاسبات الکترونیکی می بایست تمامی استاندارد های لازم به درستی رعایت شوند تا امنیت و اطمینان خاطر بیشتری به دست آید.

کلید لمسی برق در دو نوع ساده و هوشمند به بازار عرضه می گردد. مدل های ساده این دسته از کلید ها، می توانند به وای فای متصل شوند و با تلفن همراه نیز قابلیت کنترل را دارند. مدل های ساده کلید های لمسی همان کار کلید برق مکانیکی را انجام می دهند. معیار مهم دیگر در رابطه با تعیین قیمت کلید های لمسی، تعداد پل می باشد. به صورتی که هر چقدر تعداد پل ها بیشتر باشد، هزینه خرید آن به طبع از آن افزایش پیدا می کند. دیگر فاکتوری که در تعیین قیمت کلید های لمسی بسیار تأثیرگذار می باشد، برند این دسته از محصولات به شمار می رود. برند های معتبر زیادی به بازار این محصول را با کیفیت و هزینه های متفاوتی ارائه می دهند. پیشنهاد می کنیم ابتدا نکات مثبت و منفی و تحلیل ظاهر و کارایی آنها را در نظر بگیرید. سپس کیفیت و کاربرد آن ها را با قیمت های آن ها تطابق دهید. همچنین می تواند از چندین منبع تحقیق کنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

روش نصب این نوع کلید ها نیز بسیار آسان می باشد و مشابه کلید های قدیم است. کاربران می توانند آن ها را به جای کلید های سابق خود نصب نمایند. بدین منظور که احتیاجی به ابزار، تجهیزات و یا قطعات اضافه و ویژه ای ندارند. سیستم روشنایی منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اهمیت آن توصیه می کنیم از کلید های لمسی هوشمند بهره بگیرید. استفاده از این دسته از کلید ها، قطعا در کیفیت و سطح زندگی شما اهمیت زیادی را خواهد داشت.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 13:45

قطعات لوازم خانگی maytag 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر های مایتگ، تمامی خدمات مربوط به نصب و تعمیرات این محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله خدماتی که نمایندگی این برند عرضه می کند، می توان به شارژ گاز و تعمیرات یخچال فریزر های آن اشاره نمود. این برند دارای تجربه بالا و سابقه درخشانی در این زمینه می باشد که از تکنسین های خبره و حرفه ای در راستای ارائه خدمات بهره می گیرد. همچنین دوره های آموزشی ویژه ای را جهت افزایش کیفیت خدمات خود برای تعمیرکاران خود تدارک دیده است. تمامی تعمیرات محصولات شما در محل مد نظر شما رخ می دهد. همچنین سعی می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات مربوط به دستگاه های شما تعیین شود.

تمامی قطعات مورد استفاده این شرکت اصل و اورجینال می باشند. علاوه بر این، ضمانت نامه ای به مدت زمان شش ماه برای تضمین کیفیت و اصالت قطعات نیز به مشتریان ارائه می شود. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش ویژه ای را جهت رفاه حال کاربران نیز عرضه می نماید. زمان کاری نمایندگی های این برند نیز به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل فعال است و شما در صورت تمایل می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

چنانچه از طرف یخچال فریزر خود صدا های عجیب و ناهنجاری می شنوید، اگر کمپرسور یخچال اتومات نشده و یخچال به صورت دائم و یکسره فعالیت دارد، بهتر است پیش از هر نوع اقدامی با نمایندگی شرکت مایتگ تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه شما در حل این موضوع کمک خواهند کرد.

در استفاده از هر نوع وسیله برقی، نکات مهمی وجود دارد که می بایست حتما آن را رعایت نمایید. گاهی اوقات علاوه بر آن که تمامی نکات استفاده از این نوع یخچال ها توسط مصرف کننده رعایت می شود، اما گاهی خرابی هایی نیز ممکن است که سیستم عملکرد یخچال فریزر های مایتگ را تحت الشعاع قرار دهد.

ایجاد مشکلاتی در برد الکتریکی یخچال فریزر های مایتگ، اتومات نکردن این نوع یخچال ها، خرابی های ایجاد شده در درب یخچال های مایتگ همانند فرو رفتگی و پوسیدگی، از نمونه ایراداتی هستند که ممکن است برای محصولات این برند اتفاق بیفتد.

ساکنین استان اصفهان در صورت بروز مشکل برای وسایل خانگی خود از این برند می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی maytag در اصفهان، ایراد وارد شده به وسیله خود را گزارش دهند.

مدت زمان خاصی را جهت تعمیرات یخچال فریزر نمی توان به طور دقیق تعیین نمود. عوامل متفاوتی می تواند در کاهش و یا افزایش مدت تعمیرات دخیل باشد. میزان مهارت تکنسین، پیچیده و یا ساده بودن تعمیرات و نوع و برند یخچال فریزر ها از جمله عواملی هستند که در مدت زمان تعمیر بسیار پر اهمیت می باشند. این مورد که انجام تعمیرات در تعمیرگاه و با در مکان مد نظر مشتریان انجام شود، نیز می تواند در مدت زمان تعمیرات نیز بسیار تأثیرگذار باشد. 

هزینه های ناشی از تعمیر یخچال فریزر مایتگ در اصفهان با توجه به عوامل زیادی می تواند تغییر پیدا نماید. بدیهی است که تعمیرات تمامی نقاط یخچال، با یک روش یکسان انجام پذیر نیست. به همین جهت قیمت تعیین شده برای تعمیر هر نقطه از محصولات مشابه هم نمی باشد. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از تصمیم نهایی خود، ابتدا تمامی نقاط مثبت و منفی و خدمات پس از فروش محصولات این برند را به طور دقیق بررسی نمایید تا خرید کم ریسک و امن تری را داشته باشید.‌

این نمایندگی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشد. سرعت خدمات دهی نمایندگی تعمیرات این برند بالاست. تکنسین های این شرکت کاملا حرفه و تحصیل کرده هستند، دوره های خاصی نیز برای آن ها تشکیل می دهند تا دانش خود را با علم روز تطبیق دهند. چنانچه لازم بود قطعه ای در محصولات مایتگ جا به جا شود، از قطعات اصل این برند استفاده می نمایند. همچنین تعمیرات یخچال فریزر ها را در محل مد نظر شما و بدون هیچ گونه نیازی به جا به جایی انجام می دهند.

چنانچه به هر دلیلی مشتری پس از اتمام تعمیرات از خدمات این شرکت رضایت کافی را نداشت، می تواند وجه پرداختی خود را از این برند باز گیرد. همچنین ۹۰ روز ضمانت قطعات و تعمیرات خود را به مشتریان خود ارائه می دهند. تمامی پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا نیز به طور دقیق رعایت می شود و در حفاظت از حریم شخصی کاربران خود بسیار امن فعالیت می کنند.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 18:02

بهترین خدمات تعمیر و راه اندازی لوازم خانگیadmiral 

 

 شرکت ادمیرال بهترین خدمات تعمیر و راه اندازی وسایل خانگی به متقاضیان ارائه می دهد. همچنین این شرکت از نخستین کمپانی هایی می باشد که در راستای کاهش هزینه ها برای مشتریان، مشاوره تلفنی را به لیست خدمات خود اضافه نموده است. این مورد امکان حفظ زمان را نیز برای مشتریان مهیا می سازد. در صورت جزئی و ساده بودن مشکل دستگاه مد نظر، افراد می توانند با رعایت تمامی نکات ایمنی مربوطه ایرادات وارد شده را برطرف سازند. همچنین کارشناسان این شرکت حتما هزینه دقیق تعمیر دستگاه شما را اعلام می نمایند و زمان حضور در منزل را با شما هماهنگ می کنند و در اولین فرصت در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.

هدف یکسان نمایندگی های متفاوت ادمیرال، ارائه خدمات با کیفیت بالا و ایجاد رضایتمندی کامل مصرف کنندگان می باشد. تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات لوازم این برند، اصل و اورجینال می باشند و دارای ضمانت نامه و گارانتی طولانی مدت هستند.

تکنسین های این برند دوره های ویژه ای را در راستای شغل خود گذرانده اند و به زبان آشنایی کاملی دارند.

تمامی خدمات این برند به صورت یکسره و شبانه روزی به متقاضیان ارائه می گردند. فعالیت نمایندگی های ادمیرال نیز در روزهای تعطیل رسمی نیز ادامه خواهد داشت.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای انواع یخچال های admiral ایجاد شود، می توان به برفک یخچال و فریزر، داغ شدن بیش از اندازه بدنه یخچال ها، کاهش سرمای موجود در فریزر و یخچال، منجمد نکردن فریزر، روشن نشدن این نوع یخچال ها، صدای غیر طبیعی، صرفه زیاد برق این دسته از یخچال ها،  ایجاد مشکل در کمپرسور و سنسور یخچال، یخ زدگی های یخچال، پاره شدن واشر درب یخچال، بروز مشکلاتی کارکرد یخساز یخچال و نبود آب در مخزن آن اشاره نمود.

فعالیت یکسره و به طور دائم یخچال نیز از عواملی است که از عمر مفید یخچال به میزان زیادی می کاهد. خرابی ترموستات، بروز مشکلاتی در فن کندانسور و فن اواپراتور، کثیف بودن لوله های کندانسور، خرابی لاستیک دور درب یخچال، خرابی هیتر و تایمر دیفراست و ایرادات به وجود آمده در برد کنترلی دیفراست و برد کنترلی اصلی از جمله دلایلی است که این اتفاق را رقم می زند.

وجود المنت های خراب در یخچال باعث برفک زدن یخچال های این برند می شود. راه حل آن نیز تعویض آن می باشد.

صدا های زیاد و اضافی یخچال ها می تواند ناشی از ایراداتی در موتور، تراز نبودن یخچال و خرابی فن موتور باشد. گاهی اوقات اتصالات موتور به بدنه نیز به اندازه کافی محکم نیست که این باعث ایجاد این صدا ها می شود.

از عواملی که یخچال admiral سرمای خود را از دست می دهد، می توان به خرابی سیم پیچ خازن، یخ زدن اواپراتور، خرابی موتور فن اواپراتور، خرابی کمپرسور، وجود مشکلاتی در برد کنترل دما، کاهش گاز یخچال، پارگی و یا بروز ایراداتی در لاستیک درب یخچال اشاره نمود.

منجمد نکردن مواد غذایی در یخچال admiral دارای دلایلی اعم از پاره شدن لاستیک درب، خرابی کمپرسور، کاهش گاز یخچال، خرابی فن، بروز مشکلاتی در عملکرد دیفراست و خرابی ترموستات می باشد.

ساکنین استان اصفهان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی در محصولات این برند، با مشاوران مرکز تعمیر لوازم خانگی admiral در اصفهان ارتباط برقرار نمایید.

 

تمامی خدمات برند ادمیرال دارای ۱۸۰ روز گارانتی هستند. چنانچه در این زمان مجددا مشکلی برای مشتریان ایجاد شود، ایرادات وارد شده بدون دریافت هزینه برطرف خواهد شد. همچنین گاهی اوقات ممکن است برخی از خدمات ارائه شده مطابق میل و درخواست مشتریان نباشد. در این صورت، این مشکل از واحد خدمات مشتریان قابل پیگیری است و به آن پرداخت و رسیدگی می شود.

 

نمایندگی تعمیر لوازم خانگیadmiral  خدمات گسترده ای را جهت کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان ارائه می نماید. تعمیر برد یخچال، تعمیر فن یخچال و فریزر های آن از حمله خدماتی است که این مجموعه به متقاضیان عرضه می دارد. نمایندگی های این برند در اصفهان، در شهر های بهارستان، فولادشهر، اصفهان و سپاهان شهر فعال می باشند

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 17:55

خدمات پس از فروش لوازم خانگی kenmore 

انواع تعمیرات یخچال های Kenmore تحت نظر تعمیرکاران ویژه این نوع یخچال ها انواع می پذیرد. این موضوع، از موارد مهمی است که نشان از حرفه ای بودن و خدمات پس از فروش عالی این برند دارد. تعمیرات و سرویس تخصصی می تواند از انواع هزینه های بیهوده و اضافی جلوگیری کند. همچنین باعث می شود در تشخیص ایرادات یخچال خطای بسیار کم تری رخ دهد و از صدمات ناشی از آن جلوگیری شود.

در سال های اخیر یخچال های برند Kenmore مشکلات زیادی را شامل بوده اند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. برخی از مشتریان گزارشاتی مبنی بر روشن نشدن این دسته از یخچال ها را تحویل داده اند. که اغلب با بررسی و تعمیرات برد یخچال توسط تعمیرکاران ویژه کنمور رفع می شود.

گاهی اوقات نیز پیش اومده که موتور یخچال به خوبی فعالیت خود را انجام می دهد اما در بخش فریزر مواد غذایی حالت منجمد خود را از دست می‌دهند. منبع اصلی بروز این اتفاق می تواند  فن داخل فریزر، ضعیف شدن کمپرسور، گرفتگی مسیر چرخش گاز، سیستم مربوط به دیفراست، کمبود گاز و یا یخ زدگی اواپراتور یخچال باشد.

مشتریان این برند، صدا های ناهنجار و اضافی زیادی را از ناحیه پشتی یخچال های Kenmore احساس کرده اند. تعمیرات فن خنک کننده کندانسور و موتور یخچال می تواند به آسانی این مشکل را رفع نماید.

چنانچه فعالیت یخچال های کنمور به صورت یکسره و دائم باشد، می تواند از ایرادات این یخچال به شمار رود. کمبود سرمای کافی، مشکلات مربوط به سنسور و یا برد این نوع یخچال ها از دلایل بروز این اتقاق هستند. فعالیت دائم این یخچال، هزینه های بالای برق اضافی و سوختن آن ها را شامل می شود. شما می توانید جهت رفع این دسته از مشکلات به انواع نمایندگی های این برند در محل زندگی خود مراجعه نمایید و از خدمات تعمیر و سرویس آن ها بهره مند شوید.

وجود ایراداتی در رله استاتر کمپرسور و در برخی اوقات خود کمپرسور می تواند باعث شود تا کمپرسور یخچال های Kenmore استارت نشود.

مشتریان ساکن استان اصفهان می توانند از خدمات تعمیر و سرویس های این برند با مراجعه به نمایندگی آن استفاده نمایند. از جمله خدماتی که این نمایندگی به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود. قطعات و وسایلی که جهت تعمیر یخچال های کنمور توسط نمایندگی آن به کار برده می شود، همگی اورجینال و شرکتی می باشد. هزینه های ناشی از تعمیرات آن بسیار مناسب و بر اساس تعرفه های خود شرکت تعیین می گردد.

تعمیرات انجام شده توسط این شرکت دارای ضمانتی شش ماهه می باشند و هزینه های آن پیش از شروع تعمیرات و سرویس به مشتری اعلام می گردد.

متخصصین و تعمیرکاران ویژه و با تجربه ای جهت تعمیرات یخچال های کنمور استخدام شده اند. پشتیبانی قوی و حرفه ای این شرکت نیز از جمله ویژگی های خاص آن محسوب می شود.

انجام تمامی تعمیرات یخچال ها در محل انجام می شود تا دیگر احتیاجی به انتقال یخچال به تعمیرگاه های این شرکت نباشد.

تعمیر لوازم خانگی kenmore در اصفهان در انواع شهر های شاهین شهر، سپاهان شهر، بهارستان، خمینی شهر، نجف شهر و فولاد شهر قابل ارائه به متقاضیان می باشند.

چنانچه برای لوازم شما ایرادی ایجاد شد که در لیست بالا به آن اشاره نشده و یا علت دقیق اختلاف در عملکرد محصول خود را نمی دانید، پیشنهاد می کنیم که حتما با مشاوران این مجموعه مشورت نمایید. در این صورت متخصصین این شرکت جهت رفع ایرادات لوازم خانگی شما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل من نظر شما می رسانند. به طور معمول یک ساعت و یا حتی کم تر زمان می برد. البته این موضوع زمانی صدق می کند که تمامی قطعات مورد نیاز آن در دسترس باشد. گاهی اوقات ممکن است تکنسین ها قطعات یخچال از مدل های قدیمی تر را در تعمیرات خود استفاده نمایند. در این صورت تعمیرات یخچال ها ممکن است تا چند روز نیز طول بکشد. در این موقعیت، چنانچه یخچال مجددا نیاز به تعمیر داشت، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اساسی و ذهاب نمی باشد.

مشاوران این مرکز همواره حامی حقوق مشتریان خود بوده اند و اول ابتدا تا انتهای روند تعمیرات را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 17:50

لوازم خانگی whirlpool  

تمامی لوازم خانگی به جهت آسان سازی زندگی روزمره ما ساخته شده اند. قطعا همانند هر گونه وسیله دیگری که خریداری می کنیم، ممکن است برای این دسته از محصولات نیز مشکلاتی نیز به وجود بیاید. در این زمان بهترین کار، مراجعه به نمایندگی برند محصولات شما است. ویرپول از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برند فعالیت می کند. نمایندگی آن نیز خدمات پس از فروش ویژه ای نظیر تعمیرات یخچال فریزر های آن به مخاطبان ارائه می دهند. این شرکت حدود ۴۰ سال است که در این حوزه تجربه سابقه دارد. تمامی تکنسین و تعمیرکاران این برند، از مهارت و دانش به روز دنیا برخوردار می باشند. همین موضوع باعث شده تا خدمات مربوط به تعمیر به لوازم خانگی ویژه یک نوع محصول نباشد.

در صورتی که محصول خریداری شده توسط شما دارای کارت گارانتی باشد و همچنین از تاریخ مصرف آن نگذشته باشد، می توانید از خدمات پس از فروش شرکت ویرپول استفاده نمایید.

چنانچه تاریخ کارت گارانتی شما به اتمام رسیده باشد، با تماس با شماره تلفن نمایندگی برند ویرپول، از خدمات آن استفاده نمایید. پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی شما، این شرکت ضمانت نامه ۶ ماهه ای برای شما در نظر گرفته است تا رضایت و اعتماد هر چه بیشتر مشتریان را به خود جلب کند. انواع خدمات این شرکت نیز به صورت شبانه روزی و یکسره حتی در روز های تعطیل رسمی به مشتریان ارائه می گردد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای یخچال های ویرپول پیش بیاید می توان به نشت کردن آب از یخچال، عدم خنک‌سازی فضای درونی، عدم فعالیت صحیح یخساز، کار نکردن آب سرد کن یخچال، فعالیت دائم و یکسره یخچال بدون هیچ‌گونه توقفی، ایجاد صداهای عجیب و ناهنجار از یخچال و روشن نشدن نور داخلی یخچال اشاره نمود.

پیشنهاد می کنیم در صورت بروز هر گونه مشکلی با تماس با نمایندگی های برند ویرپول، از مشاوران با تجربه آن کمک بگیرید. آن ها نیز با اعزام تکنسین های شرکت به محل مد نظر شما ایرادات وارد شده به دستگاه های شما را بررسی می نمایند و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض می کنند. این برند، شعب فعال متعددی در سرتاسر کشور دارد. ساکنین استان اصفهان می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال whirlpool در اصفهان قطعات مورد نیاز برای تعمیرات محصولات خود را تهیه نمایند.

 

هزینه های تعیین شده برای تعمیرات لوازم خانگی ویرپول بسیار منصفانه تعیین شده است. قیمت ها، با توجه به نرخ نامه نهاد های نظارتی مشخص می‌شوند. همچنین شرکت ویرپول برای مشتریان دائم خود، تحقیقات ویژه را در نظر می‌گیرد. در جهت کاهش هزینه های ناشی از تعمیرات لوازم خانگی، شرکت ویرپول تعمیرکاران خود را بدون هیچ‌ گونه محدودیتی در اداره، منزل و یا شرکت پیشنهادی شما اعزام می نماید.

همچنین پیش از انجام کارهای مرتبط با تعمیرات محصولات، هزینه تقریبی آن را به شما اطلاع می دهند و تمامی پرداختی ها را پس از اتمام زمان تعمیر لوازم با تایید شما دریافت می نمایند.

شرکت ویرپول علاوه بر تعمیرات حرفه ای که به شما ارائه می دهد، خدمات پس از فروش بسیار خوب و با کیفیتی را برای شما در نظر گرفته است.

ارائه خدمات نمایندگی های شرکت ویرپول به صورت یکسره و شبانه روزی می باشد. مشتریان حتی در روز های تعطیل رسمی نیز می توانند با مراجعه به مراکز این برند مشکل دستگاه های خود را رفع نمایند.

شرکت ویرپول، تعمیرات لوازم خانگی خود را با بالاترین کیفیت ممکن و با نازل ترین هزینه به کاربران خود ارائه می‌دهد. برآورد هزینه ها با توجه به عیوب محصولات شما انجام می شود.

این شرکت برای محصولات خود حدود ۶ ماه گارانتی تعیین نموده است. در این مدت شما در صورت وجود مشکلی در دستگاه ها، می توانید به صورت رایگان آنها را تصحیح کنید.

مصرف کنندگان حتما می بایست پیش از خرید خود نیاز ها و انتظارات خود را از لوازم خانگی منزل خود به درستی مشخص کنند. تحلیل و بررسی محصولات خانگی مد نظر شما بسیار می تواند شما را انتخاب دستگاه ها مطابق با استانداردهای شما یاری نماید. طراحی ظاهری معقول محصولات، میزان فضای داخلی دستگاه ها، اطلاع از فناوری های نوینی که در ساخت تجهیزات دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است و دوام و ماندگاری و طول عمر آن ها بسیار خرید شما را اسان می سازد.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 17:45

آشنایی کاملا با خدمات  admiral 

 

نمایندگی admiral در اصفهان، تمامی خدمات پس از فروش محصولات این برند را پشتیبانی می کند. از جمله محصولاتی که این برند تولید می کند می توان به یخچال، یخچال فریزر، ظرفشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماکروفر، ماکروویو و سولاردیوم اشاره نمود که برای هر کدام از آن ها از بهترین تعمیرکاران و تکنسین های خبره و ماهر این حرفه کمک می گیرد تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را جلب نماید. تمامی تعمیرکاران این شرکت، دوره های آموزشی ویژه ای را گذرانده اند. به همین جهت اغلب با یک بار سرویس و تعمیر محصولات شما، دیگر نیازی به تعمیرات دوباره نخواهید داشت. همچنین تمامی خدمات این شرکت نیز دارای ضمانت می باشد. این ضمانت نامه حدود ۳ تا ۱۲ ماه دارای اعتبار خواهد بود. شما می توانید جهت ثبت سفارش خود و یا نوبت تعمیرات محصولات، از طریق سایت این نمایندگی اقدام نمایید و یا با شماره های معتبر این برند تماس بگیرید. نمایندگی های تعمیرات این شرکت در تمامی شهر های کشور آماده خدمات رسانی به تمامی مصرف کنندگان به صورت شبانه روزی می باشند.

از  جمله مشکلاتی که ممکن است برای محصولات شرکت ادمیرال رخ دهد، فعالیت یکسره و بدون هیچ‌گونه وقفه محصولات، خرابی موتور های آنها، ایجاد صدا های عجیب و ناهنجار از طرف آنها، خرابی کمپرسور و یا یخ زدگی و برفک زدن یخچال های این شرکت اشاره نمود. البته که این موارد، تنها بخشی از مشکلاتی است که از طرف مصرف کنندگان گزارش شده اند.

چنانچه مشکل پیش آمده برای محصولات شما در موارد ذکر شده وجود ندارد و یا علت بروز ایراد آن را نمی توانید بیابید، پیشنهاد می کنیم حتما با نمایندگی این برند تماس برقرار نمایید. این شرکت در اولین فرصت، متخصصانی را جهت رفع عیوب محصولات شما اعزام می نمایند.

نمایندگی تعمیرات شرکت ادمیرال در اصفهان خدمات زیادی را برای تمامی محصولات شرکت خود به مشتریان ارائه می دهد. از جمله این موارد می توان به سرویس سالانه یخچال فریزر ها، تعویض و تعمیر برد الکترونیکی انواع لوازم خانگی، تعمیر ماشین لباسشویی، تعویض و تعمیر تایمر لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، نصب انواع لوازم خانگی این برند، تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه ماشین های ظرفشویی، تعویض فیلتر های یخچال ها، تعویض لاستیک درب یخچال ها و تعمیرات قطعاتی نظیر فن، ترموستات، موتور، شیر برقی، ترموفیوز، دمپر یخساز، سنسور و دیگر قطعات دستگاه ها اشاره نمود.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر های ادمیرال با داشتن بیش از دو دهه تجربه خوب و سابقه عالی در جهت نصب و تعمیرات محصولات این برند به شما خدمت رسانی می نماید. این شرکت، تکنسین های متخصص و خبره ای را جهت تعمیرات در نظر گرفته است. شرکت ادمیرال دوره های ویژه را جهت آموزش تکنسین های خود برگزار می کند تا خدمات با بهترین کیفیت به کاربران ارائه شود. تمامی خدمات این برند نیز دارای ضمانت نامه می باشند. نمایندگی های این شرکت، همواره در تعمیرات خود، از قطعات اصل و اورجینال خاص شرکت استفاده می کنند. همین موضوع باعث می شود تا عمر و کارایی محصولات شما افزایش یابد.

همچنین پس از انجام تعمیرات مربوطه، تعمیرکاران این شرکت، خدمات ارائه شده برای محصولات شما را گارانتی می نمایند تا شما از این بابت نگرانی و دغدغه ای به همراه نداشته باشید. نکته قابل توجه آن است که پیش از اعزام تعمیرکاران به محل مد نظر شما، هزینه انجام تغییرات محصولات شما تخمین زده می شود و در اختیار شما قرار می گیرد. سپس با هماهنگی قبلی با شما، در صورت تمایل تکنسین های ادمیرال جهت تعمیرات یخچال فریزر های شما فرستاده می شوند. شرکت ادمیرال تمام تلاش خود را می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، باکیفیت ترین خدمات را با پایین ترین هزینه برای شما انجام دهد. البته که نرخ هزینه مربوط به تعمیرات محصولات ادمیرال به مشکلی است که برای دستگاه پیش امده است. هزینه تعمیرات قطعات یخچال های ادمیرال به مراتب پایین تر از تعویض قطعات آنها محاسبه شده اند. از آنجایی که نمایندگی تعمیرات یخچال های ادمیرال خود قطعات را بدون هیچ گونه واسطه ای خریداری می کنند. همین مورد سبب شده تا از هزینه های شما به میزان زیادی کاسته شود.

نمایندگی های شرکت این برند در تمامی شهر های کشورمان فعال هستند. ساکنین استان اصفهان می توانند با مراجعه به نمایندگی های شهرستان های بهارستان، فولادشهر، اصفهان و سپاهان شهر از خدمات نصب و تعمیرات آن بهره مند شوید‌. همچنین در صورت لزوم می توانید به نمایندگی تعمیرات یخچال admiral در اصفهان نیز با توجه به مشکلات محصولات خود مراجعه کنید و قطعات لازم را خریداری نمایید.

از آنجایی که هدف از ارائه خدمات این شرکت، کسب رضایت مشتریان می باشد، هزینه تعمیرات محصولات شرکت ادمیرال، کاملا به طور منصفانه تعیین شده است.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 17:10

آشنایی با برند با کیفیت Kenmore 

 

چنانچه قصد خرید یخچال با کیفیت بالا را دارید، پیشنهاد ما برای شما یخچال های Kenmore می باشد که ساخته کشور آمریکا هستند. این نوع یخچال ها دارای قدرت بسیار بالایی در خنک کنندگی مواد غذایی و همچنین ماندگاری آن ها است. تازه نگه داشتن مواد غذایی نیز از جمله خدماتی است که این نوع یخچال ها به مشتریان ارائه می دهند. Kenmore از با کیفیت ترین و بهترین برند های معتبر بازار به شمار می رود.

چنانچه ساکن اصفهان هستید، پیشنهاد می کنیم جهت خرید این نوع یخچال ها به نمایندگی های این برند مراجعه نمایید. چنانچه برای یخچال شما مشکلی ایجاد شود، می توانید با بهره گیری از خدمات پس از فروش این برند از این امکانات استفاده نمایید. از جمله خدمات پس از فروش این برند می توان به شارژ گاز یخچال، تعویض کمپرسور یخچال، مشکلات مربوط به دیفراست یخچال، ایراداتی از قبیل کمبود سرما در برخی از بخش های یخچال، تعویض فیلتر های موجود در یخچال، انواع تعمیرات و سرویس فن و برد یخچال اشاره نمود. نمایندگی این برند این دسته از خدمات را با ضمانت برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

تعمیرات یخچال فریزر های کنمور به تخصص احتیاج دارد و حتما می بایست توسط تکنسین خبره و حاذقی انجام شود. نکته ای که بر افزایش هزینه های ناشی از تعمیرات این برند بسیار تاثیر گذار است، مکان زندگی شما می باشد. هر چه مسافت بیشتری با نمایندگی فاصله داشته باشید، به طبع هزینه های ناشی از تعمیر و سرویس آن ها افزایش می یابد. اکثر شرکت ها هزینه های این و ذهاب بیرون از محدوده نمایندگی را دریافت می کنند. انواع شرایط آب و هوایی همانند برف و باران بر هزینه ها تاثیر زیادی می گذارد. قابل ذکر است که در برخی مناطق تعمیر کاران یخچال های کنمور در اصفهان به مجوز از اتحادیه و اصناف احتیاج دارند.

تعمیرات یخچال کنمور در اصفهان به طور معمول یک ساعت و یا حتی کم تر زمان می برد. البته این موضوع زمانی صدق می کند که تمامی قطعات مورد نیاز آن در دسترس باشد. گاهی اوقات ممکن است تکنسین ها قطعات یخچال از مدل های قدیمی تر را در تعمیرات خود استفاده نمایند. در این صورت تعمیرات یخچال ها ممکن است تا چند روز نیز طول بکشد. در این موقعیت، چنانچه یخچال مجددا نیاز به تعمیر داشت، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اساسی و ذهاب نمی باشد.

تعمیرات یخچال Kenmore در اصفهان بسیار ضروری می باشد. به همین جهت بسیاری از تکنسین های این شرکت تلاش می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن کار تعمیرات را انجام دهند. هزینه های تعمیرات شرکت کنمور در اوقاتی نظیر آخر شب، آخر هفته و یا روز های تعطیل بالا تر خواهد بود. جایگاه آسیب به یخچال و تعویض قطعات آن ها به لحاظ کمیاب بودن آن ها می تواند در قیمت تمام شده تعمیر و سرویس آن ها تاثیر گذاری زیادی داشته باشد.

لوازم خانگی کنمور می تواند دچار مشکلات متفاوتی شود. برفک زدن یخچال، خراب شدن برد الکترونیکی آن، عدم فعالیت فن و سنسور یخچال، یخ زدگی یخچال، خراب شدن مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر، تجمع آب در زیر طبقات جا میوه ای، کاهش سرمای فضای فریزر، افزایش دمای بیش از اندازه بدنه یخچال، ایجاد صدا های غیر معمول و ناهنجار یخچال فریزر، مصرف بالای برق یخچال این برند، داغ شدن موتور یخچال، عدم منجمد سازی مواد غذایی توسط فریزر این برند، فعالیت یکسره و مداوم یخچال و خراب شدن لاستیک دور درب یخچال از نمونه ایراداتی است که از طرف مصرف کنندگان این برند به نمایندگی های آن گزارش شده اند.

هزینه های ناشی از تعمیرات لوازم خانگی کنمور به عوامل زیادی بستگی دارد. محل زندگی شما بر قیمت خدمات این برند نیز بسیار تأثیرگذار می باشد. چنانچه مسیر شما در فاصله نزدیکی به مرکز اصفهان قرار داشته باشد، قائدتا هزینه های کم تری را متحمل می شوید و بالعکس. شرایط آب و هوایی همانند باران و برف نیز بر قیمت خدمات تعمیر لوازم این برند موثر می باشد.

نکته مهم آن است که تکنسین ها در برخی مناطق جهت انجام فعالیت های مرتبط با تعمیرات این نوع لوازم به مجوز اصناف و اتحادیه احتیاج دارند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 13:17

فروش قطعات اصل لوازم whirlpool

 

تمامی لوازم خانگی به جهت آسان سازی زندگی روزمره ما ساخته شده اند. قطعا همانند هر گونه وسیله دیگری که خریداری می کنیم، ممکن است برای این دسته از محصولات نیز مشکلاتی نیز به وجود بیاید. در این زمان بهترین کار، مراجعه به نمایندگی برند محصولات شما است. ویرپول از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برند فعالیت می کند. نمایندگی آن نیز خدمات پس از فروش ویژه ای نظیر تعمیرات یخچال فریزر های آن به مخاطبان ارائه می دهند. این شرکت حدود ۴۰ سال است که در این حوزه تجربه سابقه دارد. تمامی تکنسین و تعمیرکاران این برند، از مهارت و دانش به روز دنیا برخوردار می باشند. همین موضوع باعث شده تا خدمات مربوط به تعمیر به لوازم خانگی ویژه یک نوع محصول نباشد.

در صورتی که محصول خریداری شده توسط شما دارای کارت گارانتی باشد و همچنین از تاریخ مصرف آن نگذشته باشد، می توانید از خدمات پس از فروش شرکت ویرپول استفاده نمایید.

چنانچه تاریخ کارت گارانتی شما به اتمام رسیده باشد، با تماس با شماره تلفن نمایندگی برند ویرپول، از خدمات آن استفاده نمایید. پس از اتمام تعمیر لوازم خانگی شما، این شرکت ضمانت نامه ۶ ماهه ای برای شما در نظر گرفته است تا رضایت و اعتماد هر چه بیشتر مشتریان را به خود جلب کند. انواع خدمات این شرکت نیز به صورت شبانه روزی و یکسره حتی در روز های تعطیل رسمی به مشتریان ارائه می گردد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای یخچال های ویرپول پیش بیاید می توان به نشت کردن آب از یخچال، عدم خنک‌سازی فضای درونی، عدم فعالیت صحیح یخساز، کار نکردن آب سرد کن یخچال، فعالیت دائم و یکسره یخچال بدون هیچ‌گونه توقفی، ایجاد صداهای عجیب و ناهنجار از یخچال و روشن نشدن نور داخلی یخچال اشاره نمود.

پیشنهاد می کنیم در صورت بروز هر گونه مشکلی با تماس با نمایندگی های برند ویرپول، از مشاوران با تجربه آن کمک بگیرید. آن ها نیز با اعزام تکنسین های شرکت به محل مد نظر شما ایرادات وارد شده به دستگاه های شما را بررسی می نمایند و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض می کنند. این برند، شعب فعال متعددی در سرتاسر کشور دارد. ساکنین استان اصفهان می توانند با مراجعه به نمایندگی فروش قطعات یخچال whirlpool در اصفهان قطعات مورد نیاز برای تعمیرات محصولات خود را تهیه نمایند.

این شرکت تلاش کرده تا هزینه های معقول و مناسبی را برای خدمات خود به مشتریان ارائه نماید. تمامی قیمت های تعمیرات محصولات این شرکت طبق نرخ مصوب اتحادیه مشخص شده اند. از مواردی که در تعیین هزینه های تعمیرات لوازم خانگی موثر می باشند، می توان به میزان مشکل وارد شده و مدت زمان تصحیح آن اشاره نمود. چنانچه مشکل جزئی و‌ کوچکی به دستگاه شما وارد شده باشد، مدت زمان راه ایرادات آن کم‌ خواهد بود. اما اگر ایراد وارد شده به دستگاه عمیق باشد و وسعت زیادی را گرفته باشد، قائدتا هزینه بازه زمانی طولانی تری جهت راه نواقص آن نیاز است. این موارد، از عوامل تاثیرگذار در تعیین نرخ هزینه های تعمیرات یخچال های این برند می باشد. تعمیرکاران این شرکت، ابتدا عیوب محصولات را بررسی می کنند و سپس متناسب با مشکل آن، هزینه را به مشتریان اعلام می نمایند. همچنین تمامی هزینه ها پس از تعمیر کامل دستگاه از مشتریان دریافت می شود.

نکته مهم آن است که تعمیرات لوازم خانگی شرکت ویرپول می بایست حتما توسط متخصصین این برند صورت بگیرد. چرا که این احتمال وجود دارد که با انجام تعمیرات غیرتخصصی خسارات زیادی را به دستگاه های شما وارد نمایند. همین موضوع باعث می شود تا هزینه های بالایی را برای مشتریان داشته باشد. به همین جهت، شرکت ویرپول برای دستگاه های تعمیرشده، حدود یک سال گارانتی در نظر گرفته است تا مشتریان با خیالی آسوده بتوانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

مصرف کنندگان محصولات برند ویرپول می بایست در صورت بروز هر گونه مشکلی در لوازم خانگی خود، به انواع نمایندگی های معتبر و مجاز این شرکت مراجعه نمایند. دقت کنید که به هنگام نقص در عملکرد لوازم خانگی خود از اعتماد به افرادی که در این زمینه دارای دانش، مهارت و تخصص کافی نیستند، خودداری کنید و حتما به نمایندگی های معتبر فعال این برند مراجعه نمایید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:37

 قطعات اورجینال لوازم مارک Maytag 

 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر های مایتگ، تمامی خدمات مربوط به نصب و تعمیرات این محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله خدماتی که نمایندگی این برند عرضه می کند، می توان به شارژ گاز و تعمیرات یخچال فریزر های آن اشاره نمود. این برند دارای تجربه بالا و سابقه درخشانی در این زمینه می باشد که از تکنسین های خبره و حرفه ای در راستای ارائه خدمات بهره می گیرد. همچنین دوره های آموزشی ویژه ای را جهت افزایش کیفیت خدمات خود برای تعمیرکاران خود تدارک دیده است. تمامی تعمیرات محصولات شما در محل مد نظر شما رخ می دهد. همچنین سعی می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات مربوط به دستگاه های شما تعیین شود.

تمامی قطعات مورد استفاده این شرکت اصل و اورجینال می باشند. علاوه بر این، ضمانت نامه ای به مدت زمان شش ماه برای تضمین کیفیت و اصالت قطعات نیز به مشتریان ارائه می شود. همچنین این شرکت خدمات پس از فروش ویژه ای را جهت رفاه حال کاربران نیز عرضه می نماید. زمان کاری نمایندگی های این برند نیز به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل فعال است و شما در صورت تمایل می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

چنانچه از طرف یخچال فریزر خود صدا های عجیب و ناهنجاری می شنوید، اگر کمپرسور یخچال اتومات نشده و یخچال به صورت دائم و یکسره فعالیت دارد، بهتر است پیش از هر نوع اقدامی با نمایندگی شرکت مایتگ تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه شما در حل این موضوع کمک خواهند کرد.

کابین یخچال های مایتگ نیز ممکن است دمای بالایی داشته باشند اما درعین حال مواد غذایی را به خوبی سرد نکند، که در صورت بروز این مشکل نیز بهتر است با نمایندگی های فعال این شرکت ارتباط برقرار نمایید. یخ زدگی و تشکیل برفک بسیار در یخچال های مایتگ نشان‌دهنده عملکرد نادرست دستگاه می باشددر طبقات یا زیرمیوه ای مقداری آب جمع شده باشد، بدنه یخچال برق داشته باشد و هنگام اتصال به پریز جریان برق در یخچال اعمال نشود و یخچال روشن نشود، یخچال فریزر تراز نباشد و درب آن به طور صحیح بسته نشود، همه این موارد نشان از بروز مشکلاتی در روند عملکرد آنها می باشند.

تا زمانی که یخچال فریزر های شما برگه گارانتی شرکت را داشته باشند و تاریخ مصرف آن به تمام نرسیده باشد، می توانید در صورت پیدایش هر گونه ایرادی در محصولات، از مزایایی که این شرکت در نظر گرفته است، استفاده نمایید. اما چنانچه تاریخ کارت گارانتی شما به اتمام رسیده باشد و یا گم شده باشد، از خدمات و مزایای آن ها بهره مند نخواهید شد.

هزینه های ناشی از تعمیرات لوازم خانگی مایتگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعیین شده اند. از عوامل موثر در تخمین هزینه های تعمیر آنها می توان به نوع و میزان خرابی دستگاه ها اشاره نمود. تعمیرکاران این برند با توجه به نوع مشکل به وجود آمده، می تواند عمق و مدت زمان تصحیح آن را به مشتریان اعلام نمایند. در صورتی که ایراد یخچال های شما ریز و جزئی باشد، تکنسین های مایتگ تلاش می کنند تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن آن را برطرف سازند. اما چنانچه ایراد وارد شده به دستگاه ها از نوع بزرگ و عمیق باشد و یا قطعات آن دچار مشکل شده باشند، قائدتا ایرادات دستگاه ها در بازه زمانی طولانی تری حل می شود. بنابر همین موضوع هزینه های ناشی از تعمیرات یخچال ها نیز می تواند بسیار متفاوت مشخص گردند. همچنین دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه ها به جهت تعمیرات آنها نخواهد بود و این مورد در زمان و هزینه نیز بسیار به نفع مشتریان می باشد. نکته حائز اهمیت آن است که مشتریان، تمام هزینه تعمیرات را پس از اتمام کامل کار پرداخت می کنند. اما در صورتی که تعمیرات وسایل شما به قطعاتی با هزینه های بالا نیاز بود، بخشی از هزینه آن به عنوان بیعانه و از طریق پیش پرداخت از مشتریان دریافت می شود.

شعب نمایندگی مایتگ در تمام مناطق کشورمان فعال هستند. ساکنین استان اصفهان می توانند با مراجعه به مرکز فروش قطعات یخچال maytag در اصفهان، موارد مورد نیاز تعمیر لوازم خود را تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم در این مسیر حتما به نمایندگی معتبر این برند در بازار مراجعه نمایید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 18:38

لینک دوستان

خبرنامه